Poppy mercury Tabir cinta

Tabir Cinta
intro : Bm A G F# Bm
Bm Em
Bunga cinta yang pernah engkau tanam
A Bm
Di hati ini tak pernah kau siram

Em Bm
Kini telah mekar, tanpa tangkai
D A
Bagaikan perahu terlepas di pantai
G D
Tiada arah terbawa gelombang
F#
Seperti cintamu ....
G F#
Hooo.... hooo....
Bm Em
Gelap terasa dihati ini
A Bm
Menyalakan api lilin kecil
Em Bm
Sanggupkah terangi relung hati
D A
Inggin ku bertanya kepada sinarnya
G D
Sampai kapankah harus begini
Em A
Aku jenuh semua ini
D Bm
Aku lelah cintaku ini
G F#
Kau buat ku kini tersiksa
Bm
Aku yang kecewa....
Reff :
G D
Katakanlah katakan seadanya
Em Bm A
Cinta tak mungkin hanya dengan kata
G D
Katakanlah katakan sejujurnya
Em Bm
Biar kutahu apa yang kumau
G D
Katakanlah katakan seadanya
Em Bm
Agar dapat terungkap tabir cinta...
A G
Walau cinta dimata ku nanti akan berakhir
F#
Aku rela....
Bm
Aku rela....
Kembali Ke Reff 2x
Kunci gitar yang mudah dimainkan
Artikel Terkait